Maart is feest
- Liene

- 2 mrt
- 1 minuten om te lezen
Op 1 maart vieren we haar: Ons meisje dat weer een jaartje groter is.
Taart, slingers, cadeautjes, familie over de vloer, en dat soort dagen waarop je huis net iets te vol en je hart net iets te warm is. Dit keer hadden we zelfs lekker decadent een zaaltje gehuurd moet ik bekennen, want we vierde gister niet alleen Pluis, maar ook mij.
En twee dagen later ben ik namelijk zelf aan de beurt. Ik word morgen voor de zesde keer 27.
En ik ben van plan dat nog minstens twintig jaar vol te houden.
We hebben ons de afgelopen dagen enorm laten verwennen. Door visite, door taart, door cadeautjes, maar vooral door het simpele feit dat we samen waren. Wat een rijkdom.
Maart is ook feest omdat jij me beter gaat leren kennen. Niet de standaard dingen, maar we gaan de diepte in en misschien wordt het zelfs een beetje ongemakkelijk, voor mij dan hè...
Houd Instagram dus in de gaten als je nog meer wilt weten over die gekke tante, en brand los als je vragen hebt!
Ik proost vandaag op haar verjaardag, op mijn verjaardag, op het feit dat ik me nog steeds 27 voel (en daar ook gewoon bij blijf) en op jou, omdat je me deze maand beter mag leren kennen.





Opmerkingen